.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 دانلود نرم افزار افکت های عکاسی Camera 2 1.0.0

Camera 2 برنامه کاملی جهت دادن افکت به عکس های شما می باشد .
عکس های بهتر بگیرید و ویدئو های زیبا خلق کنید و سرگرم درست کردن ان ها باشید ! عکس های خود را مثل عکس های دهه ۲۰ یا دهه ۷۰ کنید . شما می توانید با Camera 2 عکس هایی با کیفیت بالا بگیرید .
یکی از بهترین ویژگی های برنامه افکت دادن به عکس هایی است که قبلا گرفته شده است .
برای دانلود این برنامه و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار افکت های عکاسی Camera 2 1 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 9 خرداد 1392

 

دانلود برنامه دوربین خنده دار FunCam Pro v3.6

 

FunCam یک برنامه فوق العاده جالب می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود بر روی تصاویر که با دوربین خود می خواهید تهیه کنید افکت ها زیبا و جالب قرار دهید . برنامه قادر است بر روی دوربین گوشی تنظیم شود و به صورت لحظه ای افکت های زیبایی را بر روی فیلم و عکس ها قرار دهید. از امکانات دیگر برنامه می توان به پشتیبانی از دوربین جلو ، وجود ۱۵ افکت زیبا ، امکان شخصی سازی و اعمال تنظیمات دلخواه و … اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه دوربین خنده دار FunCam Pro v3 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 1139
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392

 

دانلود برنامه عکاسی با افکت های مختلف Camera360 Ultimate v4.0

 

اگر شما از دسته اشخاص علاقمه مند به عکاسی هستید ، نرم افزار Camera360 Ultimate v2.5.3 را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار با داشتن بیش از ۳۰ افکت مختلف و قابلیت تنظیم دقیق میزان نور ، رنگ و . . . امکان خلق تصاویر هنری زیبا و با کیفیت را به شما می دهد. همچنین این برنامه قدرتمند امکان ثبت تصویر با فرمت HDR را نیز برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های عرضه شده برای اندروید در زمینه عکاسی می باشد که طرفداران زیادی بدست اورده است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: Camera360 , Camera360 Ultimate , Camera360 Ultimate v2 , 5 , 3 , Camera360 Ultimate v3 , 3 , 6 , برنامه جدید آندروید , برنامه عکاسی آندروید , برنامه عکاسی افکت , دانلود Camera360 Ultimate , دانلود برنامه Camera360 Ultimate , دانلود برنامه آندروید , دانلود برنامه عکاسی با افکت های مختلف Camera360 Ultimate v4 , 0 , دانلود نرم افزار آندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه ساخت کلاژ Photo Grid Collage Maker 4.28

 

Photo Grid Collage Maker یک برنامه فوق العاده می باشد که با استفاده از ان قادر خواهید بود از کالکشن عکس های خود کلاژ های فوق العاده زیبایی بسازید. این برنامه با داشتن بیش از ۲۴ میلیون کاربر یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه می باشد که در ۲۱ کشور دنیا به عنوان پنجمین برنامه عکس و تصویر انتخاب شده است. شما می توانید تصاویر خود را به ۴ حالت مختلف قرار دهید یا با تکان دادن گوشی چیدمان انها را تغییر دهید. همچنین می توانید عکس ها را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 اندروید , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 لینک مستقیم , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 مخصوص اندروید , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 گوشی اندروید , اندروید Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 , تبلت اندروید , دانلود برنامه ساخت کلاژ Photo Grid Collage Maker 4 , 28 ,
:: بازدید از این مطلب : 1571
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود برنامه ترکیب چهره ها در Face Blender v2.0.6

با نرم افزار face blender شما میتوانید دو چهره مختلف را با هم ترکیب کرده و یک چهره مشترک به دست آورید. نرم افزار فوق بسیار هوشمند عمل کرده و چهره های شما را تشخیص داده و دو تصویر را به راحتی با هم ترکیب می کند. برای کار با نرم افزار کافی است از داخل گوشی یا از طریق دوربین دو عکس را وارد نرم فزار کنید و یکی را به عنوان عکس اول و دیگری دار به عنوان عکس دوم انتخاب کنید و دکمه  blend faces را انتخاب کنید.

برای دانلود نرم افزار و تصاویر بیشتری از محیط برنامه در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه ترکیب چهره ها در Face Blender v2 , 0 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی