.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 Smart System Info v1.3. نمایش اطلاعات گوشی با Smart System Info v1.3

Smart System Info برنامه ای کاربردی است که به شما کمک می کند تا اطلاعات کاملی از سخت افزار و نرم افزار گوشی خود بدست آورید. این برنامه اطلاعات سخت افزار گوشی از جمله وضیعت RAM، وضعیت CPU، میزان حرارت گوشی، عملکرد سخت افزاری باتری گوشی و… را برای شما به صورت real-time نمایش می دهد. همچنین این برنامه وضیعت نرم افزاری گوشی مانند رزولوشن صفحه نمایش، اطلاعات شبکه  گوشی مانند IP-Addres، ورژن کامل سیستم عامل اندروید، ورژن برنامه ها، میزان حافظه SD-CARD، میزان شارژ باتری و… را به آسانی برای شما نمایش می دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: نمایش اطلاعات گوشی با Smart System Info v1 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 2428
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Yahoo Mail v5.2.2. دسترسی سریع به ایمیل ها با  Yahoo! Mail v2.5.2

جدیدترین نسخه از برنامه محبوب Yahoo! Mail که به شما در مرور کردن ایمیل های روزانه بسیار کمک می کند، اکنون در دسترس است. این نرم افزار کاربردی به محض اتصال شما به اینترنت inbox مربوط به ایمیل شما را باز کرده و شما به راحتی می توانید ایمیل های روزانه خود را ببینید. همچنین می توانید به آسانی و با سرعتی نسبتا بالا، برای دیگران ایمیل ارسال نمایید . این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا همراه با متن ایمیل، فایل و نیز شکلک های مخصوص یاهو را هم به محتوای نامه خود اضافه کنید. این نسخه از برنامه Yahoo! Mail به شما امکان می دهد تا به صورت هم زمان به چند اکانت یاهو دسترسی داشته باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دسترسی سریع به ایمیل ها با Yahoo! Mail v2 , 5 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2031
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 14 خرداد 1392

 Eye Trainer Pro v1.2. ماساژ چشم با Eye Trainer Pro v1.2

آیا چشمانتان از فعالیت روزانه خسته شده است و نیاز به استراحت دارد؟ Eye Trainer Pro به شما می آموزد که چگونه چشمان خود را ماساژ داده و از خستگی در آورید. ما می توانیم با پیاده روی کردن، شنا کردن، دوچرخه سواری و بسیاری از فعالیت های دیگر به بدن خود تمرین بدهیم. مانند هر عضله ی دیگر عضلات چشم هم نیاز دارند تا با تمرین سالم تر و قوی تر شوند. اما آیا می دانید که چگونه می توانید به چشمان خود تمرین دهید تا سالم تر بمانند؟ این برنامه طی چندین مرحله که حدود ۶ تا ۷ دقیقه طول می کشد، به شما کمک می کند تا به چشمان خود تمرین دهید و آن ها را از خستگی درآورد. بعد از انجام صحیح این تمرینات شما در عضلات چشم خود احساس آرامش خواهید کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: ماساژ چشم با Eye Trainer Pro v1 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2407
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 14 خرداد 1392

 Kingsoft Office v5.5.3 ویرایش اسناد آفیس با Kingsoft Office v5.5.3

Kingsoft Office یکی از بهترین برنامه های اجرای فایل ها و اسناد نوشتاری است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. این برنامه رابط کاربری زیبا و کاربر پسندی دارد که یکی از دلایل محبوبیت آن است. این نرم افزار کاربردی کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و با هر نوع دستگاه اندرویدی با صفحه کوچک و یا صفحه بزرگ مانند تبلت سازگار است. با این برنامه شما می توانید تمامی اسناد مجموعه آفیس را به راحتی باز کنید و با امکانات پیشرفته روی آن ها ویرایش انجام دهید. این نرم افزار امکان کار با فایل های pdf را نیز فراهم کرده است.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستمی , نوشتاری و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: ویرایش اسناد آفیس با Kingsoft Office v5 , 5 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 2132
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 iCamSpy Pro v1.3. کنترل محل کار با iCamSpy Pro v1.3

به وسیله نرم افزار iCamSpy Pro شما می توانید به هر جایی به صورت مخفی دید داشته باشید. این برنامه گوشی و یا تبلت اندروید شما را به یک دوربین جاسوسی از راه دور تبدیل می کند. در این نرم افزار شما می بایست دستگاه اندروید خود را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی که دارای میکروفن و وب کم می باشد تنظیم نمایید و سپس از طریق اینترنت به آن وصل شوید. در آن هنگام شما می توانید رفت و آمد های محل کار و یا خانه خود را به راحتی زیر نظر بگیرید. همچنین می توانید از کودک، و یا حیوان خانگی خود همیشه مطلع باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: کنترل محل کار با iCamSpy Pro v1 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 2695
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Granny Smith v1.3.2 05 تعقیب به روش مادر بزرگ با Granny Smith v1.3.2

در بازی Granny Smith دزد سیب ها را دستگیر کنید. در این بازی شما باید به مادر بزرگ کمک کنید تا دزدی که سیب های او را به سرقت برده است دستگیر کنید. داستان بازی به این صورت است که دزدی به باغ مادر بزرگ آمده وسیب هایش را دزدیده است و مادر بزرگ از این بابت بسیار خشمگین و ناراحت شده پس اسکیت هایش را آماده کرده تا دزد را دستگیر کند! حال شما باید در یک تعقیب و گریز جالب از شهرها، باغ ها و انبار ها عبور کنید و دزد را دستگیر کنید. بازی دارای گیم پلی روان و صحنه های جالب است که می تواند شما را ساعت سرگرم خود کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , ماجرایی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: تعقیب به روش مادر بزرگ با Granny Smith v1 , 3 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 2402
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Flightradar24 Pro v3.7.1. نمایش ترافیک هوایی با Flightradar24 Pro v3.7.1

 Flightradar24 Pro برنامه ای جالب است که به کمک آن می توانید ترافیک هوایی را از طریق نقشه گوگل مشاهده نمایید. این برنامه اطلاعات پرواز بیشتر خطوط هوایی جهان از جمله خطوط هوایی قاره آمریکا، قاره اروپا، قاره افریقا و بعضی از خطوط پروازی قاره آسیا را شامل می شود، و می تواند ساعت پرواز هر هواپیما، طول مسیر، مقصد و زمان فرود را با استفاده از نقشه گوگل به صورت real-time نمایش دهد. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی درباره هواپیمای مورد نظر شما به همراه عکس هایی از هواپیما در اختیار شما قرار می دهد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , مکان یابی , ,
:: برچسب‌ها: نمایش ترافیک هوایی با Flightradar24 Pro v3 , 8 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 2312
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Color Next Launcher Pro v1 1 پوسته رنگارنگ Color Next Launcher Pro v1.0

Color Next Launcher Pro نام پوسته ای فوق العاده است که برای نرم افزار لانچر Next انتشار یافته است. توسط این تم می توانید محیط کاربری اندروید خود را در هفت رنگی شاد فرو برید. بکار گیری این رنگ ها در ۱۰۴ آیکون موجود، به همراه ۷ تصویر پس زمینه که همگی در کیفیتی بالغ بر HD طراحی شده اند، می تواند کیفیت و جذابیتی دو چندان به اندروید شما بخشد. رابط پوشه جدید و نیز رابط کشویی (drawer) جدید را می توان از دیگر ویژگی های پوسته زیبای پیش روی شما دانست.

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , لانچر , ,
:: برچسب‌ها: پوسته رنگارنگ Color Next Launcher Pro v1 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 2310
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Sleep as Android v20130507. خوابی آرامش بخش با Sleep as Android v20130507

Sleep as Android یک برنامه جالب و کاربردی است که به شما کمک می کند تا خوابی شیرین و با آرامش را تجربه نمایید. بیدار شدن ناگهانی از خواب عمیق می توانید صدمات زیادی را به جسم و روح شما وارد نماید و اثرات آن ممکن است تا چند روز بر روی فعالیت های روزانه تاثیر گذار باشد. این نرم افزار یک ساعت زنگدار است که شما می تواند با پخش موزیک های آرامش بخش و ملایم آن، به راحتی و با آرامش به خواب بروید. این برنامه در هنگام خواب می توانید صدای خر و پف شما را در صورت شنیده شدن توسط نرم افزار ضبط  نموده و عمق خواب شما را نشان دهد. همچنین این برنامه با تنظیم زمان بیداری بر خلاف زنگ هشدارهای ناگهانی، شما را با صدا های ملایم و به تدریج از خواب بیدار می کند. Sleep as Android  یکی از محبوب ترین برنامه های زنگ هشدار در گوگل مارکت است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خوابی آرامش بخش با Sleep as Android v21130507 ,
:: بازدید از این مطلب : 2099
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی