.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

با APK Downloader v1.4 بدون هیچ دردسری با کامپیوتر خود از Play Store دانلود کنید

 

تست شده

ورژن جدید قرار گرفت ! بدون نیاز به غیر فعال کردن ssl errors

دانلود نرم افزار از اندروید مارکت یکی از مشکلات بزرگی است که با تحریم گوگل برای ما به وجود آمده است. در آموزشی که امروز به شما خواهیم داد شما از این پس میتوانید بدون نیاز به گوشی خود توسط مرورگر کروم از مارکت نرم افزار ها و بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید. برای مشاهده آموزش میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار کامپیوتر , آموزش , ,
:: برچسب‌ها: با APK Downloader v1 , 4 بدون هیچ دردسری با کامپیوتر خود از Play Store دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 974
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود جعبه ابزار کاربردی Root Toolbox PRO 2.2.8

 

Root Toolbox یک جعبه ابزار مفید برای اندروید می باشد که می تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. این برنامه قدرتمند قادر است کار های بسیار زیادی انجام دهد که در زیر به برخی از ان ها اشاره می کنید:

داشتن چندین حالت مختلف ریبوت مانند: Recovery ، Reboot ، Hot Reboot

تهیه Backup و پاک کردن اطلاعات باطری مرورگر و سیستم 

ایجاد مشخصات جعلی برای استفاده از مارکت اندروید 

مدیریت برنامه ها و بازی های دیتا دار 

حذف برنامه های سیستمی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جعبه ابزار کاربردی Root Toolbox PRO 2 , 2 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود فایل منیجر قدرتمند File Expert HD v1.0.1 Pro

 

بدون نیاز به فایل Key

بی شک نرم افزار File Expert یکی از بهترین فایل منیجر های اندروید است که هم اکنون نسخه HD آن عرضه شده است .

File Expert HD نرم افزار کاملی برای مدیریت فایل های شماست . این نرم افزار قابلیت انتقال فایل از طریق وای فای را نیز دارد و از فضا های ابری ( cloud storage ) نیز پشتیبانی می کند . ورژن HD فایل اکسپرت فقط برای اندروید ۴ به بالا می باشد و اگر شما ورژن پایین تری از برنامه را دارید باید ورژن غیر HD را نصب نمایید .

این نرم افزار در حال حاضر ۲۵ زبان زنده دنیا را ساپورت می کند .

این فایل منیجر قابلیت های Root Explorer را نیز دارد .

ورژن HD برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است !

برای دانلود نرم افزار  File Expert و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , منیجر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فایل منیجر قدرتمند File Expert HD v1 , 0 , 1 Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه کنترلر پلی استیشن Sixaxis Controller 0.6.2

 

Sixaxis Controller یک برنامه فوق العاده کاربردی برای دارندگان گوشی و تبلت های اندروید می باشد که به بازی بر روی وسیله اندروید خود به شدت علاقه دارند. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود از کنترلر (دسته) دستگاه پلی استیشن ۳ خود (Sixaxis و DualShock 3) بر روی گوشی یا تبلت خود استفاده نمایید! این برنامه تجربه جدید و منحصر به فردی در زمینه بازی با وسیله اندروید در اختیار شما قرار می دهد که بدون شک می توانید همانند یک کنسول دستی از گوشی یا تبلت اندروید خود لذت ببرید. این برنامه با استفاده از bluetooth به دسته پلی استیشن ۳ وصل می شود و بدون هیچ تاخیر می توانید به بازی بپردازید. برای دانلود و توضیحات بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستمی , ,
:: برچسب‌ها: Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 , Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 اندروید , Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 لینک مستقیم , Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 مخصوص اندروید , Sixaxis Controller لینک مستقیم , Sixaxis Controller مخصوص اندروید , اندروید Sixaxis Controller , اندروید Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 , دانلود Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 , دانلود برنامه کنترلر پلی استیشن Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 , دانلود برنامه کنترلر پلی استیشن Sixaxis Controller 0 , 6 , 2 اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه عکاسی با افکت های مختلف Camera360 Ultimate v4.0

 

اگر شما از دسته اشخاص علاقمه مند به عکاسی هستید ، نرم افزار Camera360 Ultimate v2.5.3 را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار با داشتن بیش از ۳۰ افکت مختلف و قابلیت تنظیم دقیق میزان نور ، رنگ و . . . امکان خلق تصاویر هنری زیبا و با کیفیت را به شما می دهد. همچنین این برنامه قدرتمند امکان ثبت تصویر با فرمت HDR را نیز برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های عرضه شده برای اندروید در زمینه عکاسی می باشد که طرفداران زیادی بدست اورده است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: Camera360 , Camera360 Ultimate , Camera360 Ultimate v2 , 5 , 3 , Camera360 Ultimate v3 , 3 , 6 , برنامه جدید آندروید , برنامه عکاسی آندروید , برنامه عکاسی افکت , دانلود Camera360 Ultimate , دانلود برنامه Camera360 Ultimate , دانلود برنامه آندروید , دانلود برنامه عکاسی با افکت های مختلف Camera360 Ultimate v4 , 0 , دانلود نرم افزار آندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه پیانو حرفه ای 20130104 Pianist HD Finger Tap Piano

 

Pianist HD یک برنامه فوق العاده برای یادگیری و نواختن آهنگ با پیانو می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تعداد زیادی از اهنگ های مختلف را یاد بگیرید و خود به تنهایی آن ها را بنوازید! همچنین شما می توانید سایز و مکان کلید ها را به دلخواه خود تغییر داده و یا اهنگ های که می نوازید را ضبط کنید. این برنامه بیشتر از ۳ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است که خود نشان دهنده محبوبیت و کارایی زیاد آن می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: 20130104 Pianist HD Finger Tap Piano , 20130104 Pianist HD Finger Tap Piano اندروید , 20130104 Pianist HD Finger Tap Piano لینک مستقیم , Pianist HD Finger Tap Piano اندروید , Pianist HD Finger Tap Piano برای گوشی های اندروید , Pianist HD Finger Tap Piano لینک مستقیم , دانلود 20130104 Pianist HD Finger Tap Piano , دانلود Pianist HD Finger Tap Piano اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1387
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه مدیریت دانلود فوق العاده GetThemAll Any File Downloader 1.1.67

 

GetTemAll یک دانلود منیجر فوق العاده قدرتمند با امکانات فراوان می باشد که به شما اجازه می دهد هرگونه فایلی را به آسانی دانلود و به Pc یا Google Drive انتقال دهید. آیا از جستجو در وب سایت های مختلف برای دانلود یک  فایل خسته شده اید ؟ با استفاده از این دانلود منیجر قادر خواهید بود هرگونه فایل که در وب سایت های مختلف می باشد را به آسانی و با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، برنامه زمانی که شما وارد یک وب سایت می شوید تمامی لینک های دانلود را برای شما نمایش می دهد و می توانید به آسانی آنها را دانلود نمایید. همچنین این برنامه قادر به دانلود ویدیو هایی با کیفیت HD از وب سایت های مختلف می باشد که مشکلات کاربران را تا حد زیادی کاهش می دهد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 , GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 اندروید , GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 لینک مستقیم , GetThemAll Any File Downloader اندروید , GetThemAll Any File Downloader مخصوص اندروید , اندروید GetThemAll Any File Downloader , دانلود GetThemAll Any File Downloader , دانلود برنامه مدیریت دانلود فوق العاده GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه مشاهده اسناد پی دی اف Foxit Mobile PDF 1.5.0.0401

 

Foxit Mobile PDF یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های مشاهده و ویرایش اسناد PDF می باشد . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن فایل های PDF را اجرا و یا ویرایش نمایید. این برنامه یکی از بهترین برنامه های مشاهده اسناد pdf می باشد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. برنامه دارای ویزگی های زیادی می باشد که در زیر به برخی از انها اشاره می کنیم:

مشاهده فایل های PDF و حرکت در میان نوشته ها با بهترین اسکرول ممکن

قابلیت بزرگنمایی و کاهش زوم با ضربه زدن بر روی صفحه یا حرکت انگشتان

باز کردن فایل ها و صفحات حجیم با سرعت بسیار بالا

قابلیت باز کردن فایل های دارای رمز عبور

به اشتراک گذاری فایل های پی دی اف در شبکه های اجتماعی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نوشتاری و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: Foxit Mobile PDF 1 , 5 , 0 , 0401 , Foxit Mobile PDF 1 , 5 , 0 , 0401 اندروید , Foxit Mobile PDF 1 , 5 , 0 , 0401 مخصوصو اندروید , Foxit Mobile PDF اندروید , Foxit Mobile PDF برای گوشی های اندروید , Foxit Mobile PDF لینک مستقیم , دانلود Foxit Mobile PDF , دانلود Foxit Mobile PDF 1 , 5 , 0 , 0401 , دانلود برنامه مشاهده اسناد پی دی اف Foxit Mobile PDF 1 , 5 , 0 , 0401 ,
:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه ساخت کلاژ Photo Grid Collage Maker 4.28

 

Photo Grid Collage Maker یک برنامه فوق العاده می باشد که با استفاده از ان قادر خواهید بود از کالکشن عکس های خود کلاژ های فوق العاده زیبایی بسازید. این برنامه با داشتن بیش از ۲۴ میلیون کاربر یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه می باشد که در ۲۱ کشور دنیا به عنوان پنجمین برنامه عکس و تصویر انتخاب شده است. شما می توانید تصاویر خود را به ۴ حالت مختلف قرار دهید یا با تکان دادن گوشی چیدمان انها را تغییر دهید. همچنین می توانید عکس ها را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , عکس و تصویر , ,
:: برچسب‌ها: Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 اندروید , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 لینک مستقیم , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 مخصوص اندروید , Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 گوشی اندروید , اندروید Photo Grid – Collage Maker 4 , 28 , تبلت اندروید , دانلود برنامه ساخت کلاژ Photo Grid Collage Maker 4 , 28 ,
:: بازدید از این مطلب : 1558
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1.7 به همراه دیتا

 

آیا دوست دارید سای ( خواننده گانگنام استایل ! ) دوست شما باشد ؟

کمتر کسی است که آهنگ gangnam style را نشنیده باشد . این نرم افزار نه تنها صدای شما را با صدایی با مزه تکرار می کند بلکه حرکات رقص جالب سای را نیز اجرا می کند . این برنامه با تمام برنامه های سخنگو که تا به حال وجود داشته است فرق می کند .

اگر از سای بدتان می آید اشکالی ندارد می توانید او را کتک نیز بزنید ! شما می توانید با زدن به سر یا شکم او او را بزنید .

برای دانلود بازی سای سخنگو و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سرگرمی , بازي , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: Talking PSY , Talking PSY v1 , 7 , Talking PSY v1 , 7 APK , دانلود بازی سای سخنگو , دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1 , 7 به همراه دیتا , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار و بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 2278
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود نرم افزار بسیار کاربردی APK Batch Installer Tool v1.5 برای کامپیوتر + آموزش تصویری

 

APK Batch Installer Tool ابزاری برای نصب جمعی بازی ها و نرم افزار ها می باشد . شما می توانید از این نرم افزار برای نصب فایل های apk بدون نیاز به روت استفاده کنید . این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد که همگی نیاز به روت دارند !

شما می توانید از دیتا ی بازی ها و نرم افزار ها ( مانند تیتانیوم بکاپ ) استفاده کنید و همچنین از apk های نصب شده بر روی گوشی و تبلت اندرویدیتان بکاپ بگیرید . 

یکی از قابلیت های جالب نرم افزار نصب کردن مستقیم در SD card می باشد که می توانید در هنگام نصب از آن استفاده کنید . 

برای دانلود این نرم افزار و تصاویر بیشتری از محیط آن و همچنین آموزش کار با برنامه در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار کامپیوتر , آموزش , ,
:: برچسب‌ها: APK Batch Installer Tool , APK Batch Installer Tool v1 , 5 , install apk from pc , دانلود نرم افزار APK Batch Installer Tool v1 , 5 , دانلود نرم افزار بسیار کاربردی APK Batch Installer Tool v1 , 5 برای کامپیوتر + آموزش تصویری , نصب apk با کامپیوتر pc , نصب فایل های اندروید از کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 2289
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0.9.3.1

 لینک دانلود جایگزین شد !

دارای همه ویژگی های ورژن PRO بدون نیاز به نصب فایل جانبی !

Loader Droid یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . این نرم افزار به راحتی فایل های حجیم را دانلود می کند ( ولی انتظار نداشته باشید سرعت دانلود اینترنت شما را افزایش دهد ! )

این دانلود منیجر از همه فرمت های فایل ها پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های نرم افزار قابلیت متوقف کردن دانلود و ادامه دادن آن می باشد . این برنامه با تمام مرورگر های کارآمد اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود Loader Droid Pro و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: android download manager , Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 , دانلود منیجر اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار دانلود منیجر اندروید , دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 , مدیریت دانلود فایل هاLoader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 TuneWiki-Pro01

حتما شما هم آهنگ های غیرفارسی زبان زیادی گوشی می دهید ولی در بیشتر مواقع متوجه کلمات بیان شده در آن ها نمی شوید. TuneWiki Pro نرم افزاری برای پخش و دریافت متن آهنگ های گوشی اندرویدی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوشی خود را پخش کنید و همزمان متن آنها را دریافت کنید. شما می توانید متن آهنگ ها را به بیش از ۴۰ زبان دنیا دریافت کرده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از ویژگی ها:
- گوش دادن به آهنگ همراه با مشاهده همزمان متن
- به اشتراک گذاری متن و شعر ها
- قابلیت قرار دادن در لیست مورد علاقه
- قابلیت دیدن کاور هر آهنگ
- پشتیبانی از کارت SD



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مولتی مدیا , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دریافت متن آهنگ ها با TuneWiki Pro v4 , 5 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 892
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi 5.5

 

SimSimi  یک برنامه جالب و متفاوت می باشد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد! با نصب این برنامه قادر خواهید بود یک ربات هوشمند را در گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد ، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد همچنین امکان تلفظ کلمات نیز در این برنامه فرآهم شده است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi 5 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 1354
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود برنامه هدفون بیتس Beats Audio Installer root 2.3.2.8

 

Beats Audio یکی از شرکت های معروف در زمینه ساختن هدفون هایی با کیفیت بسیار بالا می باشد. همانطور که میدانید محصولات شرکت Beats برای اجرای اهنگ ها با کیفیت هرچه بیشتر نیاز به برنامه خاصی دارند که در برخی گوشی های اندروید و اپل این برنامه به صورت از قبل نصب شده وجود دارد. حال در برخی گوشی ها و تبلت ها این برنامه وجود ندارد که می توانید در ادامه مطلب به دانلود این برنامه بپردازید و از شنیدن اهنگ و موسیقی با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید!

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مولتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه هدفون بیتس Beats Audio Installer root 2 , 3 , 2 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 2022
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود پیانو جادویی Magic Piano v1.1.6 

 

Magic piano یک پیانو متفاوت و جادویی است. شما بدون هیچ دانش و توانایی میتوانید آهنگ های معروفی را بنوازید. فقط کافی است برنامه را اجرا کنید و همراه با آن پیش بروید. قطعا شما هم شگفت زده خواهید شد. این برنامه تا به امروز ۲۵ میلیون کاربر دارد و شما نیز هم اکنون میتوانید به کاربران آن بپیوندید. این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های نواختن پیانو برای اندروید می باشد. کار با این برنامه به هیچگونه اموزش قبلی نیاز ندارد و هرکسی می تواند اهنگ های معروف را بنوازد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پیانو جادویی Magic Piano v1 , 1 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 854
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود برنامه اینترنتی فوق العاده محبوب اینستاگرام Instagram v3.4.4

* با بیش از ۲ میلیون امتیاز ۵ ستاره در گوگل پلی!

Instagram محبوب ترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.
ویژگی های کلیدی:
- افکت های رایگان
- اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
- امکان نمایش عکس دوستان شما

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه اینترنتی فوق العاده محبوب اینستاگرام Instagram v3 , 4 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 1081
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود برنامه GO SMS Pro v4.77 ارسال SMS و چت با امکانات فوق العاده

 

نرم افزار GO SMS Pro  یک نرم افزار قدرتمند و جایگرین مناسبی برای نرم افزار پیش فرض ارسال sms گوشی های اندروید است. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن محیطی جذابتر و ساده دارای امکانات فوق العاده ای است و میتواند تمام نیاز های شما را برای ارسال پیامک برطرف کند.

از امکانات این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

- دارا بودن پنجره نمایش سریع پیامک ها ( Popup ) در صفحه اول گوشی شما با قابلیت پاسخگویی سریع به پیامک ها

- قابلیت قرار دادن رینگتون برای هر شخص و همچنین یادآوری پیامک های خوانده نشده

-  دارای تعداد زیادی تم با قابلیت دانلود تم های جدید از اینترنت

- فابلیت پسورد گذاری بر روی نرم افزار و پیامک ها

- قابلیت پشتیبان گیری از تمام پیامک ها و برگرداندن پیامک های ذخیره شده

- ایجاد  Inbox , Outbox  برای کسانی که با محیط اس ام اس اندروید مشکل دارند

- قابلیت ارسال پیامک زمان بندی شده

- دارا بودن محیطی شخصی به نام Private Box با قابلیت مخفی کردن افراد مورد نظر شما

- امکان چت اینترنتی با کاربران و آشنایان

- و ده ها قابلیت دیگر…

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , نوشتاری و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه GO SMS Pro v4 , 77 ارسال SMS و چت با امکانات فوق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 1637
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Beta 20.0.0320

 

مطمئنا نام نرم افزار محبوب و پر سرعت فایرفاکس را تا به حال زیاد شنیده اید .شرکتی که از زمانی که پا به عرصه مرورگرها گذاشت از رقیب های دیگر خود از جمله مایکروسافت (اینترنت اکسپلورر) توانست سبقت بگیرد که البته این برتری اتفاقی نبوده وبه خاطر سادگی ودر عین حال امکانات فوق العاده این مرورگر بوده است. اکنون در این پست آخرین نسخه  این مرورگر قدرتمند که مخصوص اندروید است را برای شما دوستان آندرویدی عزیز  قرار دادیم. گفتی است نسخه اندروید هم بسیاری از امکانات نسخه کامپیوتر آن را  دارا می باشد.برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Beta 20 , 0 , 0320 ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود تولبار کاربردی Sidebar Pro 4.0.0

 

Sidebar Pro روشی جدید برای دسترسی به برنامه ها می باشد و

فقط با لمس کردن گوشه صفحه صفحه به ویجت ها و برنامه هایی که دوست دارید دسترسی پیدا می کنید .

با فعال کردن برنامه می توانید نواری از برنامه ها و ویجت ها را همیشه در اختبار داشته باشید . برای شخصی سازی برنامه می توانید روی علامت مثبت کلیک کرده و لیستی از برنامه های روی سیستم خود را مشاهده کنید و هر برنامه ای را که خواستید به نوار اضافه کنید . برای از بین بردن برنامه ای می توانید با کشیدن برنامه به بیرون به راحتی آن را حذف کنید . 

برای دانلود Sidebar Pro و تصاویر بیشتری از محیط برنامه در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تولبار کاربردی Sidebar Pro 4 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0.9.3.1

 

دارای همه ویژگی های ورژن PRO بدون نیاز به نصب فایل جانبی !

Loader Droid یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . این نرم افزار به راحتی فایل های حجیم را دانلود می کند ( ولی انتظار نداشته باشید سرعت دانلود اینترنت شما را افزایش دهد ! )

این دانلود منیجر از همه فرمت های فایل ها پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های نرم افزار قابلیت متوقف کردن دانلود و ادامه دادن آن می باشد . این برنامه با تمام مرورگر های کارآمد اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود Loader Droid Pro و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 Paint Easy

Paint Easy یک برنامه برای نقاشی کردن آسان، بامزه و انگشتی است. می توانید ایده های زیبایی بیافرینید و آن ها را با پیاده کردن در نقاشی، با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. می توانید با ایجاد اکانت و داشتن نام کاربری نقاشی کرده و اجازه دهید دیگران آن ها را ببینند. حتی می توانید به دادن نظرات اقدام کنید و به نقاشی ها رای بدهید. محبوب ترین ها با رای بالا انتخاب می شوند. این برنامه در تمامی اندازه های نمایشگر پشتیبانی می شود و افزون بر تلفن های همراه، می توانید از آن ها در تبلت ها نیز استفاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نقاشی حرفه ای با Paint Easy v5 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 1086
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 Any Send

با Any Send می توانید هر فایلی را به دیگران بفرستید. آیا می خواهید یک فیلم از گوشی خود به گوشی دوستتان بفرستید؟ نگران نباشید. اینبرنامه با استفاده از WiFi این کار را با سرعت باور نکردنی انجام می دهد. تنها کافی است که این برنامه در گوشی هر دو شما نصب باشد. افزون بر این اگر می خواهید که به رایانه خود نیز فایل بفرستید می توانید بدون هیچ مشکلی با نصب فایل برنامه در رایانه، این کار را انجام دهید. به اشتراک گذاری فایل با این برنامه بسیار آسان است. تنها می خواهد فایل و فرد مورد نظر را انتخاب کنید. به اینترنت نیازی نخواهید داشت و از وای فای با سرعت بالا استفاده می شود. می توانید برنامه را در زمینه داشته باشید و به سایر کارها برسید. نیازی نیست تا به آخر منتظر ارسال فایل بمانید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: سرعت باور نکردنی فرستادن فایل با Any Send v1 , 2 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 Missed Call

Missed Call آگهی هایی را با توجه به تماس های ناموفقی که داشته اید نشان می دهد. ویجت برنامه برای دسترسی سریعتر به امکانات مناسب است. آگهی ها شامل صدا که می تواند توسط خود شما و از صداهای دلخواهتان انتخاب شود و همینطور لرزش می باشد. آیکون برنامه در قسمت آگهی ها نمایش داده می شود. فاصله آگهی های داخلی از ۱ دقیقه تا ۶۰ دقیقه است. وجود حالت شب، دارا بودن لیست سفید، وجود لیست سیاه، تنظیمات مستقل صدا و روشن کردن و خاموش کردن سریع آگهی ها، از ویژگی های برنامه است.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: آگهی تماس های ناموفق با Missed Call v2 , 9 , 00 ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 Color Touch Effects

Color Touch Effects برای رنگ آمیزی دوباره و افکت گذاری بر عکس ها مناسب است. می توانید عکس را انتخاب کرده و آن را به خاکستری ( قرمز قهوه ای، سیاه و سفید، بلوری یا محو کردن و … ) تبدیل کرده و با انگشتانتان رنگ ها را برگردانید. نقاشی کردن، بزرگنمایی کردن و جا به جایی به راحتی با انگشت انجام می شود. امکان پخش کردن رنگ های زنده روی عکس، بزرگنمایی با دو انگشت، وجود افکت های گوناگون در fx gallery، امکان به اشتراک گذاری تصاویر با فیسبوک، ایمیل، MMS و whatsapp، امکان وارد کردن تصاویر از گالری، دوربین و فیسبوک، امکان اضافه کردن زیرنویس و عنوان برای عکس ها و … از ویژگی های برنامه است.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: رنگ آمیزی عکس ها با Color Touch Effects v2 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 Earth Compass Plus

Earth Compass Plus یک ابزار ساده قطب نما برای اندورید است که در طراحی زیبای آن از تصاویر زمین و ماه به جای نقطه های معمولی استفاده شده است. قطب نما برای یافتن جهت ها بسیار مناسب است. این برنامه دارای سه سبک مختلف قطب نما است که می تواند برای کاربران انتخاب مناسبی باشد. متر سطح ماه نیز در این نرم افزار وجود دارد. برای تغییر دادن این موارد کار سختی پیش رو ندارید. کافی است دکمه menu را فشار داده و تغییرات دلخواه خود را پیاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: یافتن قطب ها با Earth Compass Plus v5 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 Dragonplay Widget

Dragonplay Widget ویجتی برای بازی های Dragonplay است که شما را از آخرین اخبار، جایزه ها و پیشرفت ها در تمام بازی های Dragonplay آگاه می کند. دو نوع ویجت در برنامه وجود دارد که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. هر دو ویجت شامل ویژگی های رو به رو هستند: دسترسی فوری به بازی های Dragonplay با یک کلیک وقتی که شما آن ها را در ویجت انتخاب می کنید و دریافت یک جایزه اضافی روزانه Live Holdem Pro وقتی که ویجت Live Holdem را انتخاب می کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار بازی های Dragonplay با Dragonplay Widget v2 , 11 ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

  

نرم افزار اطلاعات دارویی دارویاب(جامع ترین بانک اطلاعاتی به زبان فارسی)
(ویژه تلفن همراه / سیستم عامل آندرویید و آی او اس)
جامع ترین نرم افزار اطلاعات دارویی تلفن همراه به زبان فارسی - جستجوگر قدرتمند به پشتوانه بیش از 60 هزار نام دارو (جستجو بر اساس نام فارسی و انگلیسی ) - ارائه اطلاعات دارویی داروها از قبیل موارد مصرف، عوارض جانبی، تداخل دارویی، موارد منع مصرف و....


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دارویاب ,
:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 28 دی 1391

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار فارسی در تماس باش یادآوری تماس با آشنایان - آندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 21 دی 1391

پیدا کردن گوشی با Find My Phone v4.7 + آموزش

 

با این نرم افزار می توانید گوشی دزدیده شده و یا گم شدتان را پیدا کنید اما باید این نرم افزار روی گوشیتان نصب باشد !

اگر گوشی خود را گم کردید باید یک پیامک با متن مشخصی به آن بزنید تا از آدرس دقیق و یا لینک گوگل مپ آن آگاه شوید ! اگر جی پی اس شما خاموش باشد این برنامه خود به خود جی پی اس را روشن می کند ! این نرم افزار روی تمام گوشی های اندرویدی دارای اندروید ۲ به بالا کار می کند . برای مشاهده تصاویر بیشتر , آموزش و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پیدا کردن گوشی با Find My Phone v4 , 7 + آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : سه شنبه 12 دی 1391

ساختن نوشته های زیبا با Textgram Pro v2.1.52

 

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید نوشته های بسیار زیبایی خلق کنید و سپس آن ها را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید . این برنامه دارای امکانات جالبی مانند افزودن اسمایلی ها است . ورژن پرو ی این برنامه در سایت برای شما آماده دانلود است . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: ساختن نوشته های زیبا با Textgram Pro v2 , 1 , 52 ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : سه شنبه 12 دی 1391

بانک پیامک های فارسی پیام رسان  PayamResan
 
با “پیام رسان” هیچ پیامکی را از دست نخواهید داد.
با این نرم افزار میتوانید بزرگترین و کامل ترین ارشیو  پیامک را در کمترین حجم ممکن روی گوشی یا تبلت خود داشته باشید
قابل ذکر است که پیام رسان با دسته بندی فوق العاده و آرشیو بندی ماهانه و هفتگی شما را مبرا از یافتن پیامک در اینترنت می نماید و تنها با چند کلیک ساده می توان در کمترین وقت به پیامک مورد نظر خود دست یافت
 
از مزیت های این نرم افزارمی توان به:
کم حجم بودن
بروزرسانی سریع با دسته بندی جامع و آرشیو ماهانه
قابلیت ارسال پیامک
قابلیت ذخیره سازی
و گرافیک و انیمیشن فوق العاده اشاره نمود



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: بانک پیامک های فارسی پیام رسان PayamResan ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : سه شنبه 12 دی 1391

Android Assistant (18 features)

با Android Assistant، به ۱۸ ویژگی تاپ که برای مدیریت تلفن اندرویدتان کمک می کند، دسترسی داشته باشید. این برنامه یکی از قوی ترین و جامع ترین ابزارهای مدیریتی برای بهبود عملکرد گوشی است. بدین صورت که سرعت سیستم را بالا می برد و باتری را ذخیره کرده و عمر آن را افزایش می دهد. تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبل شامل حل مشکلات ویجت، حل مشکلات کلیدهای پایین، حل مشکلات اطلاعات فضای کارت حافظه در برخی مدل ها و اضافه شدن اطلاعات ذخیره داخلی است. ۱۸ ویژگی برنامه عبارتند از:

- وضعیت مانیتور (پردازنده، حافظه، باتری)
- مدیریت فرآیند (بوست خودکار و بوست سریع که قابلیت تشخیص تفاوت های فرآیند را دارد و پردازش های سیستم و برنامه های موجود در لیست ایگنور را متوقف نخواهد کرد.)
- پاکسازی فایل های catche
- پاکسازی سیستم (تاریخچه مرورگر، کلیپ برد، تاریخچه مارکت، تاریخچه جیمیل، تاریخچه گوکل ارث، تاریخچه نقشه گوگل)
- تنظیمات ذخیره باتری (بلوتوث، وای فای، GPS،روشنایی نمایشگر ، sync خودکار و…)



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت اندروید با Android Assistant (18 features) v5 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : شنبه 9 دی 1391

Good Morning Pro

Good Morning Pro برنامه ای برای بیدار کردن شما از خواب است که افزون بر ساعت بیدارباش سخنگو، یک دستیار بیدارباش شخصی نیز هست. این برنامه می تواند آهنگ پخش کند و ساعت، تاریخ، رویداد های تقویم، پیش بینی آب و هوا و اخبار روز را بخواند. خواندن متنی که توسط شما انتخاب می شود نیز توسط برنامه می تواند انجام می شود. اگر بیدار شدن از خواب برایتان سخت است و این موضوع شما را آزار می دهد، برنامه یک مساله ریاضی را به شما می دهد که در صورت حل کردن آن، می توانید زنگ را خاموش کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: بیدار شدن آسان با Good Morning Pro v2 , 5 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : شنبه 9 دی 1391

Drum Kit

Drum Kit لذت شیرینی از نواختن درام را به شما می دهد. این برنامه با ارایه لمس چندگانه، تجربه ای به یادماندنی از درام در اندروید خواهد بود. Drum Kit یک مجموعه قابل تنظیم از درام هاست که از ترکیب های گوناگونی تشکیل شده است. این ترکیب های می توانند بر اساس میل و سلیقه شما ترکیب شوند. برای مثال می توانید عناصر را در امتداد نمایشگر جا به جا کنید، صدای آن ها را تنظیم کنید و حتی آنها را در نمایشگر اضافه و یا حذف کنید. این ها با انیمشن هایی که می توانند فعال شوند ارایه می شوند. این برنامه همچنین به شما یک شانس برای ضبط Beat loop ها را می دهد. با اجرای Beat loop می توانید موسیقی خود را با حرکت درام های اضافی غنی تر کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: لذت نواختن درام با Drum Kit v70 ,
:: بازدید از این مطلب : 1373
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : شنبه 9 دی 1391

 سطوح مغناطیسی و فلرات را پیدا کنید. این برنامه با استفاده از مغناطیس سنج یا قطب نمای داخلی گوشی فلزات را شناسایی می کند. بسته به قدرت گوشی شما ، این برنامه می تواند تا فاصله 15 سانتی متری فلز را تشخیص دهد. توجه داشته باشید که لوازم خانگی مانند تلویزیون ، کامپیوتر و حتی گوشی خودتان می تواند بر نتایج تاثیر بگذارد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: فلز یاب Metal Sniffer برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

نام برنامه : GO Locker 
ورژن : v1.62 
تاریخ عرضه : 
تاریخ ارائه آخرین آپدیت : ۸ دی ۱۳۹۱ 
حجم : 2.61 MB 
فروشنده : 
زبان ها : انگلیسی 
سازگار با : اندروید 2.0 به بالا 
دسته بندی : ابزارهابرنامهگرافیک
توضیحات :       

با نصب این نرم افزار قادر خواهید بود تا قفل صفحه نمایش گوشی موبایل خود را به صورت کامل عوض کنید. ابتدا باید این نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده سپس نرم افزار های قفل را نصب کنید تا اجرا شود. این اپیلیکشن به صورت اتوماتیک دارای تم هایی مباشد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت آندرویدینا دانلود کنید.

همیشه اگر دنبال تنوع بوده اید لاک اسکرین های جالب این برنامه قدرتمند رو امتحان کنید

قابلیت ها GO Locker :
امکان استفاده از تم های متنوع و زیبا
دکمه های اختصاصی کنترل موزیک پلیر
امکان قرار دادن والپیپر مستقل برای صفحه لاک اسکرین
فعالسازی قفل پترن و رمز ورود برای امنیت بیشتر
امکان استفاده بر روی سایر لانچر ها
۷ افکت مختلف در هنگام باز کردن قفل



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه GO Locker v1 , 62 ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

نام برنامه : fring Free Calls, Video & Text 
ورژن : v4.1.0.31 
تاریخ عرضه : 
تاریخ ارائه آخرین آپدیت : ۸ دی ۱۳۹۱ 
حجم : 10.5 MB 
فروشنده : 
زبان ها : انگلیسی 
سازگار با : اندروید 1.6 و بالاتر 
دسته بندی : اینترنتبرنامه
توضیحات :       

fring Free Calls, Video & Text چت تصویری گروهی، تماس های صوتی و نوشتاری
تنها سرویس چت تصویری گروهی رایگان (از طریق اینترنت)

امکانات fring Free Calls, Video & Text:

چت تصویری گروهی با ۴ نفر (همزمان)
چت تصویری با تکنولوژی (DVQ (Dynamic Video Quality از طریق ۳G,4G و WiFi
تماس رایگان به دیگر کاربران fring در سراسر جهان
چت نوشتاری رایگان (از طریق برنامه)
تماس صوتی و تصویری با کاربران همین برنامه در Android, iPhones, iPod touches, Nokia و …
استفاده آسان و راحت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه fring Free Calls , Video & Text v4 , 1 , 0 , 31 ,
:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

نام برنامه : AdFree Android 
ورژن : v0.8.46 
تاریخ عرضه : 
تاریخ ارائه آخرین آپدیت : ۸ دی ۱۳۹۱ 
حجم : 650 کیلو بایت 
فروشنده : 
زبان ها : انگلیسی 
سازگار با : 2.1 and up 
دسته بندی : ابزارهابرنامه
توضیحات :       

AdFree Android برنامه ای برای حذف اکثر تبلیغات در مرورگر و برنامه های دیگر (نصب فقط روی گوشی های روت شده

ویژگیها AdFree Android:

جستجو برای آپدیت های روزانه
نصب خودکار آپدیت ها



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه AdFree Android v0 , 8 , 46 ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 Kaspersky Mobile Security

Kaspersky Mobile Security برنامه ای قوی برای محافظت از دستگاه شماست. این برنامه از گوشی شما در برابر دزدی ها، تروجان ها و شکستن حریم شخصی جلوگیری می کند. افزون بر این می توانید برخی تماس ها و پیامک های مشکوک یا آزار دهنده را فیلتر کنید.
جلوگیری از دزدی: اگر گوشی شما دزدیده شد و و یا آن را گم کردید می توانید یک پیامک به گوشی فرستاده و بوسیله آن دستگاه را قفل کرده و یا اطلاعات را پاک کنید. با وجود قفل بودن گوشی، پیامی که از پیش تعیین کرده اید بر صفحه نمایش ظاهر خواهد شد. بدین ترتیب اگر شهروندی قانونمدار دستگاه شما را پیدا کرد می داند که آن را چگونه به شما تحویل دهد. تعیین مکان دقیق گوشی بوسیله GPS, GSM یا Wi-Fi نیز انجام می شود که بدین صورت جای گوشی را روی نقشه های گوگل خواهید دید. معمولا دزدها پس از سرقت سیم کارت را عوض می کنند. با تنظیمات کاسپر اسکای، دستگاه شما به محض دریافت سیم کارت جدید، آن را قفل کرده و شماره تازه را برایتان به ایمیل می فرستد.
فیلتر کردن پیامک ها و تماس ها: می توانید انتخاب کنید که از چه شماره هایی دریافت تماس و پیامک را داشته باشید. ایجاد لیست سیاه هم با یک کلیک امکان پذیر است.
محافظت از حریم شخصی: می توانید شماره ای را انتخاب کنید و آن را از هرگونه ردیابی در امان نگه دارید. دیگر آن شماره در لیست تماس ها، پیامک ها، دفترچه تلفن و هیچ جای دیگر نمایش داده نمی شود. کسانی که از گوشی شما استفاده می کنند فقط آنچه را می بینند که شما می خواهید.
محافظت در برابر تروجان ها: برای هرچیزی که نیاز دارید آن را امن نگه دار



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: امنیت سیستم با Kaspersky Mobile Security v9 , 10 , 135 ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی