.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

لذت پرش های مرگبار و فرار از دست هیولا های دریایی، اژدهای آتشین و ستاره های مرگبار با NinJump Deluxe ! این بازی از محبوب ترین بازی های موبایل می باشد و تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دانلود داشته است! این بازی از گیم پلی سریع و جذاب با گرافیک عالی ساخته شده است. شما در این بازی با ۳ سبک کلی بازی که عبارت اند از Castle که نبرد در قلعه ها می باشد، Pirates که جنگ در دریا و کشتی دزدان دریایی و Jungle که تلاش برای زنده ماندن در جنگل با پرندگان وحشی و… می باشد، روبرو می شوید. شما باید با کمک نینجایی قدرتمند، بدون سقوط به جلو پیش بروید و رکورد ثبت کنید. این بازی به شدت اعتیاد آور می باشد و با جذابیت ویژه خود، تپش قلب شما را در مراحل مشکل، بالا می برد! ضمنا این بازی امکان به اشتراک گذاری رکورد های شما را نیز دارد.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ,
:: برچسب‌ها: پرش مرگبار با NinJump Deluxe v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

۲ Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری برنامه دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست. از جمله ویژگی های نسخه جدید این برنامه می توان به قابلیت تبدیل فایل های آفیس به PDF و اشتراک گذاری فایل های آفیس در Dropbox اشاره کرد. این برنامه تنها برنامه ی آفیس اندروید برای ایجاد سند جدید در آفیس می باشد و همچنان می توانید فونت، رنگ، قالب، تراز متن ها،  بارگذاری عکس در نوشته و … را در سند جدید اعمال کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: آفیس در اندروید با Smart Office 2 v2 , 0 , 17 ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

تجربه حضور در یک شبیه ساز واقعی فوتبال با Real Football 2013. این بازی محصول جدید شرکت بزرگ Gameloft می باشد که تا کنون بازی های زیادی با کیفیت HD ارائه کرده است. این بازی آخرین بازی ارائه شده و از بهترین بازی های این شرکت می باشد! شما در این بازی، می توانید با تقویت تیم خود از قبیل استخدام کردن بازیکن جدید، کارکنان جدید و جذب اسپانسر و… باشگاه خود را توسعه دهید و پر قدرت تر بازی کنید! شما از ابتدا این بازی می توانید تیم تازه کاری را انتخاب کنید و با پیش روی در بازی و بهبود توانایی های بازیکنان تیم، خود را برای رسیدن  به لیگ ها و رقابت در برابر بهترین تیم جهان آماده کنید و با سلیقه خود قدم به قدم تیم خود را کنترل کنید. این بازی بیش از ۳۰۰۰ بازیکن مطرح جهان را با مجوز رسمی از فیفا در خود داراست. گرافیک فوق العاده این بازی بسیار روان و واقع گرایانه می باشد. همچنین این بازی بیش از ۷۰۰ انیمیشن اختصاصی ضبط شده در خود دارد. شما با دریافت این بازی، بهترین تجربه فوتبال با اندروید را حس می کنید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , ,
:: برچسب‌ها: فوتبال حرفه ای با Real Football 2013 v1 , 0 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مرور سایت های فارسی با UC mini V8 , 0 , 0 , 202 ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 Food Intolerances

Food Intolerances ابزاری مناسب برای کسانی است که تمایلی به خوردن غذا ندارند و یا نسبت به برخی از غذاها حساسیت دارند. این برنامه حدود ۷۰۰ غذا را معرفی می کند که می تواند پیشنهاد خوبی برای دوستان باشد. برای هر غذا اطلاعات مربوطه، شامل موادی که در هر کدام موجود است، نمایش داده می شود. غذاها در دسته هایی مانند :
۱- عدم تحمل هیستامین: شامل مقدار هیستامین غذاها، آمین های بیوژنیک، آزاد کننده های هیستامیک و مهار کننده های DAO، و …
۲- سوربیتول و سوء جذب فروکتوز: شامل مقدار سوربیتول و فروکتوز، مقدار قند، نسبت فروکتوز به گلوکز، فیبر های مشکل زا، و …
۳- آسپیرین / عدم تحمل سالیسیلات: شامل مقدار سالیسیلات، افزودنی های مشکل زای غذایی، و …
۴- سایر آلرژی ها و ناتوانی ها: نشان دادن اینکه غذا محتوی گلوتین، پروتئین شیر یا تخم مرغ است یا خیر، نمایش مقدار لاکتوز و …
ارایه می شود. ویژگی های بسیار دیگری نیز در این برنامه وجود دارد که می تواند برای علاقه مندان مفید باشد. تصاویر گویای مطالب خواهد بود.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: کمک به افراد حساس به غذا با Food Intolerances v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 Worldscope Webcams

با Worldscope Webcams به تمام دنیا سفر کنید، کشورهای خارجی را ببینید و از سفر مجازی خود لذت ببرید. این کار با دسترسی به بیش از ۱۶۰۰۰ وب کم از سراسر دنیا انجام می شود. با این برنامه حتی می توانید آب و هوای نقاط گوناگون را ببینید. اگر تمایل داشتید می توانید برخی از دوربین های محبوبتان را در یک گروه قرار دهید و هر وقت که خواستید به تماشای آنها بنشینید. امکان ذخیره چشم اندازهای جاری بر روی کارت حافظه، امکان انتخاب هرنقطه روی نقشه دنیا و یافتن وب کم های نزدیکتان، امکان جستحو بر اساس ” نام، محبوبترین ها، تصادفی و … “، امکان به اشتراک گذاری مکان ها از طریق ” فیسبوک، Flickr, Picassa و سایر شبکه های اجتماعی” و … از ویژگی های برنامه است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: سفر به دور دنیا با Worldscope Webcams v4 , 1 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

Duel of Fate یک بازی جالب و فکری در بازی با کارت هاست که گرفتن بیشترین امتیاز به مهارت شما در این بازی بستگی دارد. از ویژگی های این بازی می توان به انتخاب حرکات هوشمند زمانی که کارت هیولا بهترین راه حل برای مبارزه با شما را انتخاب می کند، حالت بازی چند نفره، مبارزه با دیگر علاقه مندان به بازی در سرتاسر جهان در حالت بازی چند نفره و انتخاب آواتار مورد علاقه خود، تغییرات بی پایان از کارت های هیولا و آیتم، جمع آوری و ارتقاء یک آرایه وسیعی از کارت های هیولا و استفاده و کمک گرفتن از کارت آیتم در جنگ ها اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ,
:: برچسب‌ها: قدرت نهفته در دست شما با Duel of Fate v1 , 1 , 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

سبک جدید دفاع را با Front Defense آغاز کنید. در این بازی شما استفاده از سلاح های مختلف برای مبارزه با رقبای قدرتمند را بیش از پیش تجربه می کنید. حریفتان ممکن است از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده کند، دقت کنید که کسی در بازی پیروز است که سلاح های مناسبی را برای هر مقعیت خاص استفاده کند. در طول بازی شما باید از موقعیت ها و موانع که توسط نیرو های دشمن در جلوی راه شما قرار گرفته است عبور کنید و برای پیروزی تلاش کنید. شما می توانید از این بازی جالب لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ,
:: برچسب‌ها: دفاع متقابل با Front Defense v1 ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 

زامبی ها را نابود کنید! GUN ZOMBIE – HALLOWEEN بازی پر هیجان و ترسناکی است که در  آن ماموریت شما پاک سازی زامبی ها است، برای این کار شما می توانید از ۳۸ اسلحه مختلف استفاده کنید. بازی جذاب GUN ZOMBIE – HALLOWEEN دارای مراحل زیادی است که در طول آنها شما با بیش از ۱۵ نوع زامبی مختلف و ۶۰ غول بزرگ و عصبانی رو به رو خواهید شد. در این بازی زامبی های گرسنه به دنبال انسان های سالم هستند تا آنها را تکه تکه کنند. در بازی GUN ZOMBIE – HALLOWEEN شما از هر طرف توسط زامبی ها مورد حمله قرار می گیرید و باید با اسلحه هایی که در اختیار دارید، آنها را شکست دهید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , ,
:: برچسب‌ها: نابودی زامبی ها با GUN ZOMBIE – HALLOWEEN v1 , 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391

 Funny Mouth

Funny Mouth برنامه جالبی است که برای سرگرمی مناسب است. این برنامه شامل انواع لب هاست که با انتخاب هرکدامشان، شروع به حرکت کرده و انیمیشن ایجاد شده با دریافت صدای شما واکنش نشان داده و حرکت می کند. ۱۷ لب و دهان گوناگون در این برنامه بطور رایگان وجود دارد که شما را از خنده لبریز می کند. میکروفون گوشی را در مقابل دهان خود گرفته و حرف بزنید، داد بزنید، بخندید، جیغ بزنید و هرکار دیگری  که دوست دارید انجام دهید. این برنامه صدای شما را تشخیص داده و لب ها شروع به حرکت مطابق با صدای شما خواهند کرد. می توانید گوشی را روی لب های خود قرار دهید بطوری که نمایشگر به سمت دیگران باشد. شما سخن بگویید، لب های توی نمایشگر به جای لب های شما حرکت کرده و صحنه جالبی را پدید می آورند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: free download apps for android , free download different Mouth effects apps for android , free download Funny Mouth v1 , 6 apk , free download Funny Mouth v1 , 6 with direct link , free download the last version of Funny Mouth for android , Funny Mouth v1 , 6 , اندرويد , با لينک مستقيم , برنامه , برنامه 2013 اندروید , برنامه براي galaxy s3 , برنامه جديد htc one x , برنامه جديد آندرويد , برنامه جديد اندرويد , دانلود برنامه galaxy note , دانلود برنامه اندرويد با لينک مستقيم , دانلود رایگان آخرین ورژن Funny Mouth برای اندروید , دانلود رایگان برنامه Funny Mouth برای اندروید , دانلود رایگان برنامه لب های شیطون و با نمک برای اندروید , دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم , دانلود نرم افزار رايگان آندرويد , لب های شیطون و با نمک با Funny Mouth v1 , 6 , نرم افزار جديد desire , نرم افزار جديد hd2 , نرم افزار رايگان galaxy tab ,
:: بازدید از این مطلب : 896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 8 دی 1391
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی