.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 grey پوسته نارنجی Next Launcher VIVID v2 v1.0

Next Launcher VIVID ، پوسته ای است مخصوص علاقه مندان رنگ نارنجی! هر تمی با توجه به رنگ و طرح ویژه اش، سلیقه خاص خود را می طلبد. این اصل در مورد این تم با پس زمینه های نارنجی، با آیکون هایی دایره شکل نیز صدق می کند. بیش از ۲۲۵ آیکون با شکلی دایره ای و بسیار زیبا در تم موجود می باشد که از این تعداد ۳۰ آیکون قابلیت جایگزینی اتوماتیک دارند. کیفیت پس زمینه ها درحد مناسبی است و بیشتر کیفیت HD آیکون ها توجه را به خود جلب می کند. برای اجرای تم باید از نرم افزار لانچر Next استفاده نمایید.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم , ,
:: برچسب‌ها: پوسته نارنجی Next Launcher VIVID v2 v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1022
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey پوسته فوق العاده NEU Nova Apex v1.0

با پوسته فوق العاده NEU Nova Apex می توانید محیطی متفاوت از آنچه تا به حال در گوشی خود داشتید را تجربه کنید. پس زمینه های ساده و شیک به همراه هزاران آیکون با کیفیت، چنان محیط رابط گوشی شما را دگرگون خواهند ساخت که تفاوت را در جای جای رابط تم حس خواهید کرد. تصاویر پس زمینه با کیفیتی برابر HD هستند که در هوم اسکرین و منوها به نمایش در می آیند. دیگر ویژگی برتر تم را می توان در قابلیت پشتیبانی از اکثر نرم افزار های لانچر اندرویدی دانست، به طوری که توسط لانچر هایی مانند APEX، NOVA ،ADW  و GO بدون هیچ مشکلی قابل اجرا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , والپیپر , تم , ,
:: برچسب‌ها: پوسته فوق العاده NEU Nova Apex v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 grey پوسته نور های رنگی Fancy Light GO Launcher v1.0

با نصب تم Fancy Light GO Launcher ، تجلی انواع رنگ های شاد را در رابط گوشی خود نظاره گر خواهید بود. بکارگیری رنگ هایی روشن به همراه آیکون هایی در انواع رنگ های جذاب، از ویژگی های نمایشی این تم می باشد. کیفیت نمایشی اجزای تم در حدی خوب است و آیکون ها ( هر چند که در تعدادی محدود طراحی شده اند) قابلیت پشتیبانی از اکثر آیکون های سیستمی اندروید را با ظاهری جدید وجود دارد. برای اجرای تم تنها نرم افزار لانچر قابل استفاده، آخرین ورژن لانچر محبوب Go Ex می باشد.

 


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم , ,
:: برچسب‌ها: پوسته نور های رنگی Fancy Light GO Launcher v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود منوی استارت ویندوز Start menu for Android v1.2.0 همراه تمامی تم های ویندوز + مک

 

Start menu for Android یک برنامه فوق العاده برای گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود همانند Pc در گوشی یا تبلت اندروید خود یک منوی استارت شیک و زیبا داشته باشید و از طریق آن برنامه های خود را مدیریت کنید. در منوی استارت ساخته شده توسط این برنامه قادر خواهید بود علاوه بر مدیریت برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را هم اضافه و یا ان را شخصی سازی کنید. این برنامه دارای ۳ پوسته گرافیکی فوق العاده زیبا شامل ویندوز ۷ ، Xp و سیستم عامل Mac می باشد که در ادامه مطلب هر ۳ آنها را به صورت رایگان برای شما عزیزان اماده کرده ایم. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود منوی استارت ویندوز Start menu for Android v1 , 2 , 0 همراه تمامی تم های ویندوز + مک ,
:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود تم فوق العاده زیبای حباب BUBBLES APEX/NOVA THEME 1.0

 

BUBBLES یک تم فوق العاده زیبا و با کیفیت بالای HD می باشد که از لانچر های APEX و NOVA پشتیبانی می کند. این تم دارای ظاهری فوق العاده زیبا و متفاوت می باشد که با داشتن فونت های جدید و ایکون های فوق العاده زیبا و با کیفیت نمایی خاص به گوشی اندروید شما می بخشد. همچنین این تم به صورت هفتگی اپدیت خواهد شد که لایو والپیپر ها و فونت های جدید به آن اضافه می شوند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این تم فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم , ,
:: برچسب‌ها: BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 , BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 اندروید , BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 لینک مستقیم , BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 مخصوص اندروید , تم ر اندروید , دانلود BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 , دانلود اندروید BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 , دانلود تم BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 اندروید , دانلود تم فوق العاده زیبای حباب BUBBLES APEX/NOVA THEME 1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1032
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی