.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1.4.1 به همراه دیتا

 

این بازی توسط Unreal Engine ساخته شده است .

در دنیا جهنمی بر پا شده است . شما در نقش یک ربات به نام EPOCH ظاهر می شوید . شما باید سعی کنید در این جنگ بی پایان زنده بمانید . وظیفه شما کشف کردن جواب این سوال است : چرا دنیا نابود شده است ؟ 

همانطور که می دانید بازی هایی که توسط موتور Unreal engine ساخته می شوند بسیار با کیفیت می باشند و این بازی نیز کمی از این گونه بازی ها ندارد و گرافیک hd بی نظیری دارد .

برای دانلود بازی EPOCH و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , بازی HD , هیجان انگیز , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: EPOCH v1 , 4 , 1 , EPOCH v1 , 4 , 1 apk + obb , EPOCH دانلود بازی , دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1 , 4 , 1 به همراه دیتا , دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1 , 4 , 1 به همراه دیتا برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود بازی مبارزه پیشرفته Modern Combat 4: Zero Hour v1.0.4 همراه دیتا

 

نصب بازی به صورت افلاین

Modern Combat یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مبارزه پیشرفته Modern Combat 4: Zero Hour v1 , 0 , 4 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود بازی شکارچی Project Hunter v1.0 همراه دیتا

 

Project Hunter یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مهارت های شما را به چالش خواهد کشید. به سرزمین ما خوش آمدید! در اینجا باید از تمام مهارت های خود برای شکار حیوانات استفاده کنید. جهان بزرگ بازی را کاوش کنید با حیوانات وحشی از قبیل: گرگ ، روباه ، گوزن ، خرس و … روبرو شوید و انها را شکار کنید. برای هر شکار باید اسلحه را با  دقت انتخاب کنید زیرا یک اشتباه ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد. گوشت ، پوست و شاخ حیواناتی که شکار کرده اید را بفروشید و با پول بدست آمده اسلحه و تجهیزات خود را ارتقا دهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392

 

دانلود بازی اکشن و زیبای دنیای جادو The World of Magic 1.3.6

 

The World of Magic یا دنیای جادو یک بازی ژاپنی اکشن و زیبا می باشد که می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند بدون اینکه متوجه گذر زمان بشوید! در این بازی زیبا باید با انتخاب یک شخصیت و ایجاد تغییرات بر روی ان ماجراجویی خود را اغاز کنید. در طول بازی باید دشمنان خود را نابود کنید همچنین می توانید از حیوانات خانگی برای انجام برخی ماموریت ها کمک بگیرید. همچنین می توانید به صورت انلاین با دوستان خود به بازی بپردازید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , هیجان انگیز , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن و زیبای دنیای جادو The World of Magic 1 , 3 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی