.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود بازی محبوب ریمن Rayman Jungle Run v2.0.7 همراه دیتا

 

Rayman Jungle Run یک بازی فوق العاده زیبا و محبوب در گوگل پلی می باشد که طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. این بازی تاکنون جوایز زیادی را دریافت کرده است. در این بازی زیبا شما در نقش rayman می باشید وباید او را که مدام در حال دویدن می باشد کنترل کنید و از روی موانع مختلف رد کنید. بازی در هر مرحله شما را با چالشی مختلف روبرو خواهد کرد. از ویزگی های بازی می توان به داشتن مراحل متنوع زیاد ، گرافیک عالی و موسیقی متن فوق العاده زیبا ان اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , رکوردزنی , هیجان انگیز , ,
:: برچسب‌ها: Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 اندروید , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 با لینک مستقیم , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 برای اندروید , Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 مخصوصو اندروید , ااندروید Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود بازی Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 , دانلود بازی محبوب ریمن Rayman Jungle Run v2 , 0 , 7 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1981
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی دزد دریایی کاوشگر Pirate Explorer: The Bay Town v1.0.18 به همراه دیتا

 

برای گوشی های ۴٫۳ اینچی به بالا و تبلت ها

Pirate Explorer بازی جدید و سرگرم کننده ای می باشد که در این بازی سبک ساختمان سازی و کاوشگری با هم در امیخته شده اند .

یکی از چالش های دیگر بازی پیدا کردن اشیا ی مخفی برای پیدا کردن گنج بازی می باشد .

شما در بازی نقش دزد دریایی را دارید که کشتی آن شکسته است و در جزیره ای گرم سیری هستید . اسکله ی جزیره شکسته است و قایق های آن خراب اند .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , استراتژی , بازی HD , فکری و پازل , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: Pirate Explorer: The Bay Town , Pirate Explorer: The Bay Town v1 , 0 , 18 , Pirate Explorer: The Bay Town v1 , 0 , 18 apk + obb , Pirate Explorer: The Bay Town v1 , 0 , 18 شحن + خذذ , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اچ دی اندروید , دانلود بازی دزد دریایی کاوشگر Pirate Explorer: The Bay Town v1 , 0 , 18 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی هیجان انگیز و پلیسی Smash Cops Heat v1.07.12 همراه دیتا

 

Smash Cops یک بازی هیجان انگیز و گرافیکی می باشد که سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اندروید منتشر شده است. در این بازی فقط شما یک هدف دارید و ان نجات سارقین و خلافکاران از محل سرقت می باشد! شما باید با استفاده از ماشین هایی که د هر مرحله در اختیار دارید سارقین را از محل سرقت فراری دهید ، اما این کار اصلا آسان نیست زیرا پلیس ها در کمین شما می باشند. باید با ضربه زدن و استفاده از راه های میانبر پلیس ها را گمراه و مراحل بعدی راه پیدا کنید. بازی از گیم پلی فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد که مهارت های رانندگی شما را به چالش خواهد کشید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: Smash Cops Heat , Smash Cops Heat v1 , 07 , 12 , Smash Cops Heat اندروید , Smash Cops Heat مخصوصو اندروید , Smash Cops Heat همراه دیتا , دانلود Smash Cops Heat اندروید , دانلود بازی ماشین بازی پلیسی اندروید , دانلود بازی هیجان انگیز و پلیسی Smash Cops Heat v1 , 07 , 12 همراه دیتا , دانلود دیتا بازی Smash Cops Heat ,
:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی جنگ چوب First Wood War v1.5 همراه دیتا

 

First Wood War یک بازی فوق العاده زیبا و جنگی می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا شما در راس ارتش چوبی می باشید که باید در نبرد های تن به تن و جنگ های خونین شرکت و پیروز شوید. انچه که می تواند شما را در جنگ پیروز میدان کند سرباز های چوبی می باشند. در این بازی دشمن بسیار قوی می باشد و تنها راه شکست سپاه دشمن استفاده از یک استراتژی منحصر به فرد می باشد. بازی از گیم پلی روان و محیط زیبایی برخوردار می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازي , استراتژی , بازی HD , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنگ چوب First Wood War v1 , 5 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

 

دانلود بازی فکری و ماجرایی Spirit Walkers 1.0 به همراه دیتا

 

این بازی ترسناک بر اساس افسانه ساخته شده است که یک روح سرگردان در جنگل زندگی می کند. داستان بازی به اینگونه است, که یک گروه برای تحقیق به یک جنگل می روند. از شانس بد اعضای گروه یکی از آنها مجروح می شود و به خاطر اون چند روز در جنگل اتراق می کنند. ناگهان اتفاق عجیبی برای آنها می افتد که شما هم باید برای حل مشکل آنها معماهای گوناگونی را حل کنید.

برخی از ویژگی های این بازی گرافیکی عبارتند از:

- دارای ۲۰ پازل هوشمندانه
- دارای ۳۲ مکان مختلف
- داستان جالب و با موضوع
- دارای گرافیک سه بعدی و با کیفیت

برای دانلود بازی Spirit Walkers و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , ترسناک , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فکری و ماجرایی Spirit Walkers 1 , 0 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 2954
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود بازی هواپیمای جنگنده After Burner Climax v2.0 همراه دیتا

 

After Burner Climax یکی از بهترین و زیباترین بازی های هواپیمایی اندروید می باشد که شما را درون کابین سریع ترین جنگنده های دنیا قرار می دهد. در این بازی زیبا باید در هر مرحله ماموریت که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید ، این ماموریت ممکن است شامل نابود کردن جنگنده های دشمن و یا محافظت از منطقه خاصی باشد. مانور دهید و موشک های دشمن را منحرف کنید تا جنگنده شما کمترین آسیب را ببیند. بازی دارای بهترین جنگنده های دنیا از قبیل: F-14D Super Tomcat ،  F-15E Strike Eagle و  F/A-18E Super Hornet می باشد. هواپیما خود را می توانید به ۴ طریق دید کم ، استاندارد ، و یا دید خاص شخصی سازی کنید که هریک ویزگی های خاص خود را دارا می باشند. بر فراز جنگل های انبوه و قله های یخی پرواز کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: After Burner Climax , After Burner Climax v2 , 0 , After Burner Climax v2 , 0 اندروید , After Burner Climax v2 , 0 لینک مستقیم , After Burner Climax v2 , 0 مخصوص اندروید , After Burner Climax اندروید , بازی هواپیمایی جدید اندروید , دانلود After Burner Climax , دانلود After Burner Climax v2 , 0 , دانلود After Burner Climax v2 , 0 اندروید , دانلود بازی هواپیمای جنگنده After Burner Climax v2 , 0 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1174
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1.4.1 به همراه دیتا

 

این بازی توسط Unreal Engine ساخته شده است .

در دنیا جهنمی بر پا شده است . شما در نقش یک ربات به نام EPOCH ظاهر می شوید . شما باید سعی کنید در این جنگ بی پایان زنده بمانید . وظیفه شما کشف کردن جواب این سوال است : چرا دنیا نابود شده است ؟ 

همانطور که می دانید بازی هایی که توسط موتور Unreal engine ساخته می شوند بسیار با کیفیت می باشند و این بازی نیز کمی از این گونه بازی ها ندارد و گرافیک hd بی نظیری دارد .

برای دانلود بازی EPOCH و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , بازی HD , هیجان انگیز , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: EPOCH v1 , 4 , 1 , EPOCH v1 , 4 , 1 apk + obb , EPOCH دانلود بازی , دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1 , 4 , 1 به همراه دیتا , دانلود بازی گرافیکی EPOCH v1 , 4 , 1 به همراه دیتا برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود بازی اکشن FRONTLINE COMMANDO: D DAY v1.0.0 به همراه دیتا

 

 این بازی توسط شرکت معروف Glu عرضه شده است .

ورژن اول این بازی بسیار موفق بوده است و اکنون نسخه جدید ان با نام D Day عرضه شده است .این  بازی در جنگ جهانی دوم (WWII) اتفاق می افتد .

شما می توانید تجربه ی سوم شخص بازی تیر اندازی را به طور کاملی لمس کنید .  بازی دارای ۱۴۵ ماموریت می باشد که هرکدام جذابیت خود را دارد .

شما باید دشمن را نابود کنید و به آن ها اجازه پیشروی به خاک خود را ندهید . این بازی تفنگ های بی نظیر و بسیار زیادی دارد و نسبت به نسخه قبلی آن بسیار پیشرفت کرده است .

شما می توانید به طور رایگان آن را از اندرویدکده دریافت نمایید . برای دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , بازی HD , هیجان انگیز , نشانه گیری , تير اندازي , رزمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن FRONTLINE COMMANDO: D-DAY v1 , 0 , 0 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1878
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود بازی مبارزه پیشرفته Modern Combat 4: Zero Hour v1.0.4 همراه دیتا

 

نصب بازی به صورت افلاین

Modern Combat یکی از بهترین و محبوبترین بازی های اکشن و شوتر اول شخص در اندروید می باشد که طرفداران بی شماری دارد. گرافیک فوق العاده بالای بازی در حدی است که با بازی های کنسول های دستی نیز رقابت می کند. داستان فوق العاده زیبای بازی ، صداگذاری فوق العاده زیبا بر روی شخصیت های بازی ، افکت های صوتی و تصویری فوق العاده قدرتمند و وجود سلاح ها و مراحل متعدد همگی محیطی فوق العاده طبیعی را برای بازیکن فرآهم کرده است. در طول بازی ماموریت های مختلفی در کشور های مختلف به شما داده می شود مه باید آن ها را به اتمام برسانید. وجود ماشین های جنگی ، تانک ، هواپیماهای جاسوسی و هلیکوپتر به جذابیت بازی افزوده است! همچنین شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی مبارزه پیشرفته Modern Combat 4: Zero Hour v1 , 0 , 4 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود بازی فوق العاده زیبا و فکری The Room v1.0

 

یکی از بهترین بازی های فکری و ترسناک اندروید

The Room یکی از بهترین بازی های سیستم عامل IOS می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای محیط ۳ بعدی می باشد و از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. بازی دارای محیط فوق العاده ترسناک و رمز آلود می باشد که شما را با چالش های مختلف روبرو می کند. شما در خانه ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد که اتفاقات عجیبی در آن رخ می دهد. این اتاق ظاهرا نمیخواد شما در خانه امنیت داشته باشید. زمانی که شما وارد اتاق می شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد باید به اتاق اعتماد کنید و سرنوشت خود را به دستان او بسپارید. در این راه اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق العاده زیبا و فکری The Room v1 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1.1.8 به همراه دیتا

 

 بازی DJMAX به سبک Arcade و بازی موزیکال و ریتمیک می باشد .

شما باید روی کلید ها متناسب با رنگ هایی که در حال آمدن هستند کلیک کنید . 

این بازی پر هیجان به تازگی برای پلتفرم اندروید عرضه شده است و تجربه ای جدید را برای شما فراهم می کند . این بازی دیتا بیس زیادی دارد و به همین دلیل دیتا ی بازی حجیم می باشد .

بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد .

برای دانلود بازی DJMAX و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , هیجان انگیز , کلاسیک , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1 , 1 , 8 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود بازی ماشین سواری Badayer Racing v1.0 به همراه دیتا

 

 

برای مسابقه های ماشین سواری امسال آماده شوید !

Badayer Racing یکی از بهترین ماشین سواری های اندروید می باشد . شما با ماشین هایی که خودتان درست می کنید می توانید در جاده های خاکی با رقیبانتان مسابقه دهید .

این بازی نیز همانند بسیاری از بازی ها خاصیت بازی کردن چند نفره و آنلاین را دارد و همچنین شما می توانید از رتبه جهانی خود اگاه شوید .

برای دانلود بازی Badayer Racing و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی سه بعدی , بازی HD , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی ماشین سواری Badayer Racing v1 , 0 به همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392

 

دانلود بازی شکارچی Project Hunter v1.0 همراه دیتا

 

Project Hunter یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که مهارت های شما را به چالش خواهد کشید. به سرزمین ما خوش آمدید! در اینجا باید از تمام مهارت های خود برای شکار حیوانات استفاده کنید. جهان بزرگ بازی را کاوش کنید با حیوانات وحشی از قبیل: گرگ ، روباه ، گوزن ، خرس و … روبرو شوید و انها را شکار کنید. برای هر شکار باید اسلحه را با  دقت انتخاب کنید زیرا یک اشتباه ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد. گوشت ، پوست و شاخ حیواناتی که شکار کرده اید را بفروشید و با پول بدست آمده اسلحه و تجهیزات خود را ارتقا دهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392

 

دانلود بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Sacra Terra Angelic Night v1.0 همراه دیتا

 

Sacra Terra Angelic Night یک بازی فوق العاده زیبا و ترسناک می باشد که برای اندروید منتشر شده است. شیطان هفت گناه از زندان اتشین خود رهایی یافته است و در حال نابودی بشریت می باشد. شما در یک بیمارستان پوسیده می باشید که باید نشانه هایی از برخی اسرار صومعه قرون وسطی را بدست آورید و برای مقابله با شیطان آماده شوید. در طول بازی یک فرشته نیز به شما کمک خواهد کرد که به هدف خود یعنی نابودی شیطان بزرگ برسید. در طول بازی اتفاقات ناگواری برای این فرشته رخ می دهد که شما باید از انها مطلع شوید و با کشف سرنخ های بیشتر او را نجات دهید. بازی دارای ۶۰ مکان تاریخی می باشد که باید برای کشف سرنخ به انجا بروید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: بازي , بازی HD , فکری و پازل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Sacra Terra Angelic Night v1 , 0 همراه دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 7 فروردين 1392
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی