.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 Yahoo Mail v5.2.2. دسترسی سریع به ایمیل ها با  Yahoo! Mail v2.5.2

جدیدترین نسخه از برنامه محبوب Yahoo! Mail که به شما در مرور کردن ایمیل های روزانه بسیار کمک می کند، اکنون در دسترس است. این نرم افزار کاربردی به محض اتصال شما به اینترنت inbox مربوط به ایمیل شما را باز کرده و شما به راحتی می توانید ایمیل های روزانه خود را ببینید. همچنین می توانید به آسانی و با سرعتی نسبتا بالا، برای دیگران ایمیل ارسال نمایید . این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا همراه با متن ایمیل، فایل و نیز شکلک های مخصوص یاهو را هم به محتوای نامه خود اضافه کنید. این نسخه از برنامه Yahoo! Mail به شما امکان می دهد تا به صورت هم زمان به چند اکانت یاهو دسترسی داشته باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دسترسی سریع به ایمیل ها با Yahoo! Mail v2 , 5 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2031
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : دو شنبه 14 خرداد 1392

 Flightradar24 Pro v3.7.1. نمایش ترافیک هوایی با Flightradar24 Pro v3.7.1

 Flightradar24 Pro برنامه ای جالب است که به کمک آن می توانید ترافیک هوایی را از طریق نقشه گوگل مشاهده نمایید. این برنامه اطلاعات پرواز بیشتر خطوط هوایی جهان از جمله خطوط هوایی قاره آمریکا، قاره اروپا، قاره افریقا و بعضی از خطوط پروازی قاره آسیا را شامل می شود، و می تواند ساعت پرواز هر هواپیما، طول مسیر، مقصد و زمان فرود را با استفاده از نقشه گوگل به صورت real-time نمایش دهد. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی درباره هواپیمای مورد نظر شما به همراه عکس هایی از هواپیما در اختیار شما قرار می دهد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , مکان یابی , ,
:: برچسب‌ها: نمایش ترافیک هوایی با Flightradar24 Pro v3 , 8 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 2312
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : دو شنبه 13 خرداد 1392

 Zapya 1.7.3 انتقال فایل پرسرعت با Zapya 1.7.3

با Zapya می توانید فایل های خود را با سرعت بی نظیری با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. ارسال فایل بین دو دستگاه از طریق بلوتوث آسان است ولی زمانی که حجم فایل زیاد باشد این کار معمولا زمان گیر خواهد شد. به کمک Zapya شما می توانید فایل های خود را با سرعت ۲MB بر ثانیه ارسال نمایید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا چیزی حدود ۱۲۰ عکس، ۳۰ آهنگ و یا یک فیلم با کیفیت بالا را در حدود ۱ دقیقه به راحتی انتقال دهید. همچنین این برنامه امکان ارسال گروهی را نیز فراهم می کند و شما قادر خواهید بود تا یک فایل را برای چند نفر به طور هم زمان بفرستید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , سرگرمی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: انتقال فایل پرسرعت با Zapya 1 , 7 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2005
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : شنبه 11 خرداد 1392

 TubeMate YouTube Downloader v1.05.480. دانلود مستقیم از یوتیوب با TubeMate YouTube Downloader v1.05.48

TubeMate YouTube Downloader  از بهترین برنامه های جستجو و دانلود فایل های مورد نظر از سایت YouTube است. با این نرم افزار می توانید فیلم های خود را با توجه به دسته بندی موجود انتخاب کرده و با کیفیت مورد نظرتان دانلود نمایید. همچنین این نرم افزار امکان توقف موقتی دانلود و ادامه دادن آن را برای شما فراهم می کند. TubeMate به شما امکان می دهد تا لیستی از فیلم های مورد علاقه تان را ذخیره کنید و در زمان مناسب به آن دسترسی پیدا کرده و آن را دانلود نمایید. توجه کنید که کیفیت فایل های که می توانید دانلود کنید به نوع گوشی و ورژن اندروید شما بستگی دارد. مثلا می توانید برای GalaxyTab و Galaxy S2 کیفیت Full HD را دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مستقیم از یوتیوب با TubeMate YouTube Downloader v1 , 06 , 48 ,
:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : شنبه 11 خرداد 1392

 

نسخه جدید برنامه ی WordPress 2.3

 

نسخه جدید برنامه ی محبوب WordPress که به تازگی برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه دارندگان وبسایت ها میتوانند سایت خود به راحتی مدیریت کنند. این برنامه امکاناتی از قبیل ویرایش بست ها نظرات و … در اختیار شما قرار میدهد. ویزگی های اضافه شده در نسخه جدید عبارت اند از: اتصال سریعتر ، ظاهر جدید و وجود چندین تب جدید که همگی ظاهری زیبا و کارآمد را به برنامه بخشیده اند.   برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , نوشتاری و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: نسخه جدید برنامه ی WordPress 2 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1392

 grey مرورگر شناور با Floating Browser v1.0.5

Floating Browser از جمله مرورگرهای معروف اندروید می باشد که دارای امکاناتی مانند استفاده کامل از پنجره ها، زوم کردن و کشیدن ویندوز به نقطه دلخواه برای نظارت و جستجوی دلخواه می باشد. از ویژگی های کلیدی این مرورگر می توان به پشتیبانی از تمامی پلتفرم های اندروید و پشتیبانی کامل از وضوح ۲۴۰*۳۲۰ و ۱۹۲۰*۱۰۸۰، استفاده و مدیریت از بوک مارک ها، جستجوی سریع و حرفه ای،  بدون تبلیغات و استفاده کاملا رایگان، بازکردن نامحدود تب، دارای پنجره شناور که به کاربران اجازه میدهد برای تب ها در هر نقطه از صفحه نمایش مکانی تایین کنند، دخیره سازی یوزرنیم و پسورد ها و … اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: مرورگر شناور با Floating Browser v1 , 0 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 28 فروردين 1392

 

 

دانلود مسنجر قدرتمند IM+ Pro 6.5.0

 

 در ماه های اخیر نرم افزار های زیادی برای چت در گوشی های اندروید به بازار عرضه شده اند که هر کدام با استفاده از سایت های معروفی چون یاهو ، گوگل و ..  کار میکنند. اما تفاوت نرم افزار IM+ با نمونه های مشابه خود پشتیبانی از تعداد زیادی از سایت ها و مسنجر های معروف است.  مسنجر های که پشتیبانی میشوند Yahoo, AIM, MSN, ICQ, Jabber, Google و … میباشد که در تصویر بالا آنها را مشاهده میکنید. این مسنجر دارای امکانات بسیاری زیادی میباشد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

امکانات این نرم افزار:

پشتیبانی از Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte Jabber, VKontakte, Yandex IM and MySpace

قابلیت چت صوتی .

قابلیت استفاده از شکلک های متنوع.

قابلیت ارسال فایل و عکس

امکان اضافه کردن گروه ها

امکان add کردن افزاد جدید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مسنجر قدرتمند IM+ Pro 6 , 5 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : چهار شنبه 28 فروردين 1392

 

دانلود برنامه مشاهده انلاین شبکه آی فیلم iFilm Mobile v2.04

 

iFilm Mobile یک برنامه فوق العاده و کاربردی برای مشاهده شبکه آی فیلم به صورت زنده می باشد که آخرین نسخه این برنامه را برای شما قرار داده ایم . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود شبکه آی فیلم را به صورت زنده و با کیفیت های مختلف از جمله کیفیت HD نیز مشاهده نمایید. از ویزگی های دیگر این برنامه می توان به پشتیبانی از ۲ زبان فارسی و عربی هم در منوی برنامه و هم در دوبله برنامه ها در حال پخش اشاره کرد. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید از زمان پخش سریال های این شبکه اطلاع یابید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه مشاهده انلاین شبکه آی فیلم iFilm Mobile v2 , 04 ,
:: بازدید از این مطلب : 1055
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : s.hp
ت : یک شنبه 25 فروردين 1392

 

دانلود مرورگر محبوب گوگل کروم Chrome Beta 26.0.1410.26 

 

حتما همه ی شما نام مرورگر گوگل کروم را شنیده اید و تجربه کار با ان را دارید اینک نسخه ی اندرویدی این مرورگر محبوب به صورت ازمایشی توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است! از ویزگی های این مرورگر میتوان به سرعت بالا در باز کردن صفحات وب امنیت بالا و قابلیت تماشای فیلم به صورت انلاین اشاره نمود ! هم اکنون جدیدترین نسخه این مرورگر را می توانید به صورت رایگان از اندرویدکده دریافت نمایید! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: Chrome Beta 26 , 0 , 1410 , 26 , Chrome Beta 26 , 0 , 1410 , 26 اندروید , دانلود Chrome Beta 26 , 0 , 1410 , 26 اندروید , دانلود مرورگر بر سرعت اندروید , دانلود مرورگر محبوب گوگل کروم Chrome Beta 26 , 0 , 1410 , 26 , دانلود مرورگر موبایل آندروید , دانلود مرورگر گوگل کروم اندروید , مرورگر اندروید , گوگل کروم برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

نسخه جدید مرورگر قدرتمند Lightning Browser v2.1

 

Lightning Browser یکی از قدرتمند ترین مرورگر های اندروید با کارایی بالا می باشد. این مرورگر با حجمی کم و کارایی بالا امکانات زیادی همچون سایر مرورگر ها در اختیار شما قرار می دهد. از ویزگی های این مرورگر میتوان به سرعت بالا حجم بسیار کم محیط ساده و کارامد اشاره نمود. این برنامه برای تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید با نسخه اندروید پایین نیز سازگاری کامل دارد که یکی از دلایل محبوبیت آن می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 , Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 اندروید , Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 با لینک مستقیم , Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 برای اندروید , Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 مخصوص گوشی های اندروید , Lightning Browser v2 , 1 , Lightning Browser v2 , 1 اندروید , دانلود Lightning Browser Pro v1 , 1 , 3 اندروید , دانلود Lightning Browser v2 , 1 اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 935
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود برنامه مدیریت دانلود فوق العاده GetThemAll Any File Downloader 1.1.67

 

GetTemAll یک دانلود منیجر فوق العاده قدرتمند با امکانات فراوان می باشد که به شما اجازه می دهد هرگونه فایلی را به آسانی دانلود و به Pc یا Google Drive انتقال دهید. آیا از جستجو در وب سایت های مختلف برای دانلود یک  فایل خسته شده اید ؟ با استفاده از این دانلود منیجر قادر خواهید بود هرگونه فایل که در وب سایت های مختلف می باشد را به آسانی و با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، برنامه زمانی که شما وارد یک وب سایت می شوید تمامی لینک های دانلود را برای شما نمایش می دهد و می توانید به آسانی آنها را دانلود نمایید. همچنین این برنامه قادر به دانلود ویدیو هایی با کیفیت HD از وب سایت های مختلف می باشد که مشکلات کاربران را تا حد زیادی کاهش می دهد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 , GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 اندروید , GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 لینک مستقیم , GetThemAll Any File Downloader اندروید , GetThemAll Any File Downloader مخصوص اندروید , اندروید GetThemAll Any File Downloader , دانلود GetThemAll Any File Downloader , دانلود برنامه مدیریت دانلود فوق العاده GetThemAll Any File Downloader 1 , 1 , 67 ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : جمعه 23 فروردين 1392

 

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0.9.3.1

 لینک دانلود جایگزین شد !

دارای همه ویژگی های ورژن PRO بدون نیاز به نصب فایل جانبی !

Loader Droid یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . این نرم افزار به راحتی فایل های حجیم را دانلود می کند ( ولی انتظار نداشته باشید سرعت دانلود اینترنت شما را افزایش دهد ! )

این دانلود منیجر از همه فرمت های فایل ها پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های نرم افزار قابلیت متوقف کردن دانلود و ادامه دادن آن می باشد . این برنامه با تمام مرورگر های کارآمد اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود Loader Droid Pro و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: android download manager , Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 , دانلود منیجر اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار دانلود منیجر اندروید , دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 , مدیریت دانلود فایل هاLoader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : یک شنبه 11 فروردين 1392

 

دانلود برنامه اینترنتی فوق العاده محبوب اینستاگرام Instagram v3.4.4

* با بیش از ۲ میلیون امتیاز ۵ ستاره در گوگل پلی!

Instagram محبوب ترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.
ویژگی های کلیدی:
- افکت های رایگان
- اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
- امکان نمایش عکس دوستان شما

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ارتباطی , اینترنتی , سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه اینترنتی فوق العاده محبوب اینستاگرام Instagram v3 , 4 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 1081
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Beta 20.0.0320

 

مطمئنا نام نرم افزار محبوب و پر سرعت فایرفاکس را تا به حال زیاد شنیده اید .شرکتی که از زمانی که پا به عرصه مرورگرها گذاشت از رقیب های دیگر خود از جمله مایکروسافت (اینترنت اکسپلورر) توانست سبقت بگیرد که البته این برتری اتفاقی نبوده وبه خاطر سادگی ودر عین حال امکانات فوق العاده این مرورگر بوده است. اکنون در این پست آخرین نسخه  این مرورگر قدرتمند که مخصوص اندروید است را برای شما دوستان آندرویدی عزیز  قرار دادیم. گفتی است نسخه اندروید هم بسیاری از امکانات نسخه کامپیوتر آن را  دارا می باشد.برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Beta 20 , 0 , 0320 ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

 

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0.9.3.1

 

دارای همه ویژگی های ورژن PRO بدون نیاز به نصب فایل جانبی !

Loader Droid یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . این نرم افزار به راحتی فایل های حجیم را دانلود می کند ( ولی انتظار نداشته باشید سرعت دانلود اینترنت شما را افزایش دهد ! )

این دانلود منیجر از همه فرمت های فایل ها پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های نرم افزار قابلیت متوقف کردن دانلود و ادامه دادن آن می باشد . این برنامه با تمام مرورگر های کارآمد اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود Loader Droid Pro و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid PRO download manager v0 , 9 , 3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : s.hp
ت : پنج شنبه 8 فروردين 1392

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی